In campanie

Posted: 01/07/2012 in Balamuc

Hello party people , mai , uite , acuma ca a trecut campania , o prezint si eu , insa vazuta prin ochii mei . Cum am vazut eu campania electorala 2012 ? Exact la fel ca si celelalte campanii , cu mult timp inainte de a se da startul la campanie , apar bisericute de oameni care discuta … mai beau o bere … mai discuta . Cine e mai bun , pe cine votam ? Si dupa cateva astfel de beri apare intrebarea cetatenului turmentat : „Eu cu cine votez? ”

Si bineinteles ca se fac tot felul de calcule , mii de calcule si probabilitati , daca iese ala cum facem cu ala , daca iese celalalt cum facem cu ala … si tot asa . Apoi se da startul adevaratei campanii , incep sa apara afisele , brosuricile , promisiunile , incep lucrarile , incepe sa curga alcoolul care ii imbata pe votanti . Oricum , votantii se impart  in 3 categorii : prima categorie sunt cei care si-ar da sufletul pentru un candidat numai sa iasa , a doua categorie sunt cei care l-ar impusca pe candidatul sustinut de cei care si-ar da sufletul pentru el , iar a 3-a categorie sunt cei pe care ii doare fix in basca cine candideaza , cine se lupta pentru putere , acestia deja au puterea .. puterea de a-i durea la bascheti cand si cum vor ei .

Oricum ar fi , campania este aducatoare de bunuri populatiei , bunuri de larg consum , brichete si chibrituri de mare precizie (numai bune in caz ca vrei sa faci un foc in mijlocul verii)  , hartiute si hartii (numai bune in caz ca te decizi sa faci focul , mai ales ca acum ai cu ce ) , galeti (numai bune daca tocmai vrei sa stingi focul proaspat aprins cu conditia sa ai sursa de apa la indemana , daca nu … berea bauta aseara poate face minuni astazi )

Bineinteles ca in ziua votarii cetatenii merg la vot , unii de buna voie , altii fortati ( poi daca partidul te vrea tuns …) si pui stampila , acolo unde trebuie , sau unde crezi tu ca trebuie . Si ca sa nu fii oaia neagra a comunitatii ca ai tradat interesele partidului , pleosc un flash de la camera foto ca sa demonstrezi ca ai implinit ceea ce trebuia implinit si sa dezamorsezi toate comentariile . Astfel poti zambi usurat , a mai trecut o campanie si o sesiune de votare  si ai facut ceea ce trebuia facut .

Bineinteles ca si dupa ce trece campania unii inca mai fac campanie , sau reorganizeaza lucrurile , la nivel inalt vorbind  , ma refer la 1 metru  de la pamant , la o masa , cu berea in fata  si cu noile planuri de atac . Trebuie pus ala , schimbat ala si refacuta aia . Am zis , am zis . Gata nu mai ai ce sa faci , declaratia ramane declaratie . Si toate astea  adunate duc la suparari si impacari , si la final toate se dau uitarii si toti sunt prieteni … pana peste 4 ani !

Sa fiti prunci buni !!! Ca blestemati , har Domnului !

Comentarii
  1. Good game, Felicia spune:

    Ma intreb de ce in nicio campanie n-am primit si eu macar un picior de pui..sau 50 RON, de ce nu?
    As fi luat spaga si as fi votat tot cu cine vreau eu
    Vreau sa te anunt ca am facut o chestie

    Am creat primul meu joc, CU MANUTA MEA se numeste Hotel “Paloma Roja”

    Esti un roman, somer care e nevoit sa emigreze in Mexic unde incepe sa lucreze pentru traficantii de DROGURI.

    Intr-o noapte ploua torential si tu ramai fara tigari. TU alegi ce vrei sa faci si jocul are peste 7 finaluri DIFERITE.

    Nu trebuie sa il descarci, il joci direct de pe net. Nu-ti pun link-ul aici ca ma baga la spam :))
    Daca vrei sa il joci intra pe blogul meu GoodgameFelicia (wordpress) si vezi ca ai link acolo (pe prima pagina)
    te pup
    –Cu drag, Felicia

Lasă un comentariu