Vremea Facebook

Posted: 15/09/2011 in Balamuc

Ei , ei pruncii mosului , nu am scris cam de multisor . Stiti si voi , vara , soare , albinute , floricele , si o noua pasiune :)) Facebook . Odata demult cand a aparut facebook , mi-am facut si eu cont sa vad ce saracie este si cu acest nou spatiu de socializare in masa . Dar nu l-am inteles , avea o interfata aiurea , plus un meniu din care nu intelegeam nimic , asa ca l-am lasat balta o vreme . Primeam mesaj : cineva ti-a dat poke .Poke back ! Ce pana mea poke , ce e ala poke si cum sa poke back daca eu nu stiu ce face acest poke ? Nici in ziua de azi nu am aflat ce face poke si ce mi-au facut acele persoane care m-au poke-uit :))

Acum la ora actuala imi e drag facebook 🙂 mi-am facut o gramada de cunostinte cu ajutorului , sau cel putin asa cred eu . Totusi , daca stau sa ma gandesc nu am mai intrat de luni intregi pe hi5 , netlog sau alte site-uri de acest gen . Orice vreau sa aflu , gasesc pe facebook . Ce ma distreaza este faptul ca inca nu au aparut mesajele in care aflu data mortii mele , sau cand o sa imi moara mama sau alte prostii de genul . Au ramas anunturile cu grupe de sange … etc . Si toata lumea se zbate pt like-uri . Cine doamne iarta-ma contorizeaza aceste like-uri ? Cine saracie te va intreba : cate like-uri ai pe facebook ? poi vreo 5000 numarate pana acu 2 minute . Doar 5000 ? esti un mediocru . :))  Sau oare vei fi intrebat la usa raiului : mai putoiule , cate like-uri ai avut pe facebook ? :)) nu prea cred asta . Am patit si eu sa dau like la niste poze ale unei domnisoare si brusc a venit mesajul : esti chiar asa de disperat ? Raspunsul meu a fost : simt un tremur in mesajul tau , ori esti nervoasa ori nesatisfacuta , pariez a doua varianta . Dar a fost prea tarziu , deja primisem report abuse pt 3 like-uri :)) deci uite pe cineva care nu agreeaza like-urile .

Tot mai nou a aparut si un butonel de subscribe :)) imi fac abonament la profilul tau , orice misti , orice faci eu primesc e-maill si sunt anuntat ca tu tocmai ai comentat nu stiu ce poza , etc etc . Inca nu am incercat acest buton , nici nu cred ca o sa il incerc . Sper sa se inventeze si butonul de dislike :)) apoi sa vedeti certuri si scandaluri ca i-ai dat dislike :))) , altfel spus ii strici like-urile :)))

atunci or sa isi vada fiecare adevaratii „dusmani ” :))))))))cei care dau dislike :)))

In rest sper ca sunteti bine , voiosi si voinici si sanatosi  .

Sa fiti prunci buni 🙂

 

 

Comentarii
  1. Ana spune:

    …oamenii ‘faisbucului’…oameni care nu mai pretuiesc sau nu stiu ce inseamna o clipa reala, nu virtuala, oameni care irosesc timp pretios..pt ca o sa ajungi la un moment dat in viata cand ai sa spui, oare de ce am stat eu sa dau like, dislike, subscribe si alte chestii, cand puteam sa admir un camp de flori, sa respir un aer curat, sa simt soarele/ploaia cum imi alinta pielea, sa privesc adanc in ochii cuiva si sa primesc ca rasplata un zambet etc etc..deci da, eu una prefer viata reala, virtuala in limita normalului doar cu cine ai avut, ai sau vei avea si un contact real pe de urma caruia sa ramai cu ceva frumos, o amintire, o simtire, o clipire orice :p

  2. alin spune:

    suntem bine prietene…

Lasă un comentariu